Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.07.2021 року

опубліковано 01 липня 2021 о 13:03

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

До ГУ ДПС у Чернівецькій області за січень-червень 2021 року надійшло 155 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 154 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України (за аналогічний період минулого року надійшло 116 запитів), 1 запит – на виконанні.

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-червні 2021 року ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

  • Ø фізичних осіб (уповноважених осіб) – 128 (або 82,6% від загальної кількості запитів);
  • Ø юридичних осіб – 20 (або 12,9% від загальної кількості запитів);
  • Ø об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);
  • Ø представників засобів масової інформації – 1 (або 0,6% від загальної кількості запитів);
  • Ø переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації 6 (або 3,9% від загальної кількості запитів);

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

ü  наявності або відсутності заборгованості по єдиному податку, ЄСВ;

ü  переплати по єдиному податку;

ü  виконання рішення суду;

ü  кількості проведених фактичних перевірок у 2020 році та сум донарахувань;

ü  надання копії рішення про встановлення ставок земельного податку з фізичних осіб;

ü  зняття з обліку як платника податків;

ü  копій рішеннь про списання боргу;

ü  кількості звернень контролюючого органу до суду у 2015 та 2020 роках;

ü  загальної площі орендованих земельних ділянок (ріллі);

ü  реквізитів рахунків;

ü  відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку.

За результатами розгляду задоволено 145 запитів на отримання публічної інформації (або 93,6% від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 6 запитах (або 3,9% від загальної кількості запитів), направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться 3 запита (або 1,9% від загальної кількості запитів) та 1 запит (або 0,6% від загальної кількості запитів) знаходиться на опрацюванні.

Додаткові матеріали