Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження запитів на отримання публічної інформації до Головного управління ДПС у Чернівецькій області станом на 01.05.2021 року

опубліковано 05 травня 2021 о 15:32

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) ГУ ДПС у Чернівецькій області забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

До ГУ ДПС у Чернівецькій області за січень-квітень 2021 року надійшло 108 запитів на інформацію, за результатами розгляду надано 102 відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України, а 6 запитів знаходяться на розгляді (за аналогічний період минулого року надійшло 92 запита).

В розрізі категорій запитувачів відповідно до Закону у січні-квітні 2021 року ГУ ДПС у Чернівецькій області розглянуто запити від:

  • Ø фізичних осіб (уповноважених осіб) – 89 (або 82% від загальної кількості запитів);
  • Ø юридичних осіб – 14 (або 13% від загальної кількості запитів);
  • Ø об’єднань громадян – 0 (або 0 % від загальної кількості запитів);
  • Ø представників засобів масової інформації – 1 (або 1% від загальної кількості запитів);
  • Ø переадресовано від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації 4 (або 4% від загальної кількості запитів);

Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:

ü  наявності або відсутності заборгованості по єдиному податку, ЄСВ;

ü  переплати по єдиному податку;

ü  виконання рішення суду;

ü  кількості проведених фактичних перевірок у 2020 році та сум донарахувань;

ü  надання копії рішення про встановлення ставок земельного податку з фізичних осіб;

ü  зняття з обліку як платника податків;

ü  копій рішеннь про списання боргу;

ü  кількості звернень контролюючого органу до суду у 2015 та 2020 роках;

ü  загальної площі орендованих земельних ділянок (ріллі);

ü  реквізитів рахунків;

ü  відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку.

За результатами розгляду задоволено 96 запитів на отримання публічної інформації (або 94% від загальної кількості запитів), відповідно до ч.1 ст. 22 Закону відмовлено в задоволенні по 4-х запитах (або 4% від загальної кількості запитів), направлено іншим розпорядникам інформації, у володінні яких вона знаходиться 2 запита (або 2% від загальної кількості запитів) та 6 запитів знаходиться на розгляді.