Статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запити на вибір запитувача можуть подаватися:
- на поштову адресу: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А;
- на електронну адресу: cv.publicinfo@tax.gov.ua або cv.official@tax.gov.ua;
- факсом: (0372) 54-56-33;
- за телефоном: (0372) 54-56-34;
- в усній формі особисто посадовим особам сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Чернівецькій області;
- місце для ознайомлення з документами та їх копіями: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А (перший поверх, громадська приймальня (кімната запитувача), тел. (0372) 54-56-34.
Надання консультацій під час оформлення запитів на отримання публічної інформації, а також інформації щодо надходження та реєстрації запитів здійснюється сектором розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи Головного управління ДПС у Чернівецькій області у робочі дні за графіком:
- понеділок – четвер: з 8 год. 30 хв. до 16 год. 30 хв.
- п'ятниця: з 8 год. 30 хв. до 15 год. 00 хв.
- перерва: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.
за телефоном (0372) 54-56-34.