У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, контакт-центр ДПС (далі – Контакт-центр) надає фізичним та юридичним особам: інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДПС;
інформацію щодо роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС;
інформацію щодо стану обробки звітності, функціонування електронних сервісів ДПС;
персоналізовані дані щодо розрахунків з бюджетом, наявності податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску.
Відповіді надаються за визначенням фізичних та юридичних осіб засобами комунікації (фіксований телефонний зв’язок, мобільний зв’язок, месенджери, електронна пошта).
Також Контакт-центр приймає:
звернення заявників на сервіс «Пульс»;
усні звернення громадян відповідно до ст. 5 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями;
запити на інформацію відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» зі змінами та доповненнями;
повідомлення від працівників ДПС та її територіальних органів про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (із змінами та доповненнями), вчинені іншими працівниками ДПС та її територіальних органів.
Поряд з цим, Контакт-центр здійснює запис фізичних та юридичних осіб на візит до центрів обслуговування платників.
Крім того ДПС продовжує впроваджувати сучасні інструменти сервісного обслуговування та створювати умови, за яких звернення до податкової стає простим, швидким і комфортним.
Для зручності громадян та бізнесу Контакт-центр ДПС працює з номерами мобільних операторів:
Vodafone – 0 500 501 007
Київстар – 0 770 501 007
lifecell – 0 730 501 007
Нові номери забезпечують більш стабільний, швидкий і зручний зв’язок, даючи можливість здійснювати дзвінки у межах власних мобільних тарифів без додаткових витрат. Сучасні технології, зокрема VoLTE та Wi-Fi-дзвінки, роблять комунікацію щн якіснішою.
Після розмови з оператором користувачі можуть залишити фідбек щодо якості обслуговування, що допомагає ДПС удосконалювати обслуговування та покращувати сервіси.