У січні 2025 року правом на отримання інформації, якою володіє податкова служба області скористались 7 платників податків. Серед запитувачів: 4 фізичні особи-підприємці (уповноважені особи), 1 суб’єкт господарювання-юридична особи, 2 запити надійшло від представників засобів масової інформації - інформують у Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області.
У податковому відомстві зазначають, за результатами розгляду даних звернень, всі запити розглянуто податківцями у терміни згідно вимог чинного законодавства України.
Та нагадують платникам, запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача. Письмовий запит подається в довільній формі.
Крім того, запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному вебпорталі ДПС >Головна>Для громадськості>Публічна інформація>Форма для подання запиту на отримання публічної інформації: https://cv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/
Актуально! Запити платники можуть направляти на поштову адресу: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А; на електронну адресу – cv.official@tax.gov.ua або cv.publicinfo@tax.gov.ua.