Провідні фахівці Чернівецького центру обслуговування платників Чернівецької ДПІ Головного управління ДПС у Чернівецькій області під час проведення інформаційних тренінгів роз’яснюють платникам про функціонування електронних сервісів від ДПС.
Відтак податківці розповіли відвідувачам ЦОПу про діючі електронні сервіси ДПС України, зокрема «Електронний кабінет». Акцентували, що Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом ДПС та максимально спрощує взаємодію платників з представниками податкової служби.
За допомогою цього сервісу платники мають можливість дистанційної роботи в режимі онлайн, зокрема подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати програмний РРО, отримати довідку про доходи та отримати податкове повідомлення-рішення про сплату майнових податків тощо.
Податківці практично продемонстрували, як за допомогою приватної частини «Електронного кабінету» подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок, та зазначила про можливість сплачувати податки та збори через «Е-кабінет».
Також проінформували, що платники податків в «Електронному кабінеті» можуть отримати Витяг щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року, за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Крім того, для зручності платників ДПС також запроваджено безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова», за допомогою якого можливо в режимі реального часу дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу, подати податкову звітність, сплатити податки до бюджету.
Нагадуємо, що за отриманням адміністративних послуг, консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Чернівецької ДПІ за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 "а", а також за телефоном: (0372) 54-56-61.