У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області нагадують, що платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». А це значно пришвидшує процес спілкування щодо оперативної інформації.
Для цього потрібно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (http://cabinet.tax.gov.ua).
Якщо платник податків не подав таку заяву, то листування з платником податків здійснюється шляхом надсилання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику).
У податковій службі області звертають увагу, що платник податків один раз протягом року може надіслати до контролюючого органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет. Датою завершення листування є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.
Важливим моментом є те, що платники податків мають можливість подати заяву про бажання отримувати документи (в тому числі і податкові вимоги) через Електронний кабінет, що дозволить оперативний обмін інформацією та пришвидшить, зокрема, погашення податкового боргу.