Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.
Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігатиме їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
Станом на 14.11.2023 програмні комплекси з управління чергою використовуються в 420 ЦОП. За період з 01.10.2023 по 31.10.2023 працівниками Контакт-центру ДПС здійснено 556 записів клієнтів до ЦОП. Із загальної кількості записів найбільше клієнтів запланували свій візит до ЦОП ГУ ДПС в Івано-Франківській (202), Київський (174) та Одеській (111) областях.
При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!