Минулого тижня, начальник Заставнівської ДПІ Головного управління ДПС у Чернівецькій області Валентина Євка та провідні фахівці провели з представниками бізнесу робочі зустрічі з питань застосування податкового законодавства в умовах воєнного стану.
Посадовиця акцентувала увагу присутніх на таких питаннях, як обов’язкове проведення розрахункових операцій через РРО та /або через програмні РРО, реєстрація РРО через Електронний кабінет. Також розповіла про переваги подання звітності в електронному вигляді та використання інших можливостей сервісу «Електронний кабінет».
Відвідувачам, які подавали звітність у паперовому вигляді особисто, роз’яснено про доцільність застосування електронного звітування та надано практичну допомогу щодо користування електронними сервісами податкової служби.
Крім того, звернула увагу платників на зміну форми податкового повідомлення – рішення, зокрема в частині відображення об’єкта оподаткування земельним податком та податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зазначила, що у разі необхідності звірку щодо об’єктів оподаткування громадяни можуть провести за допомогою Електронного кабінету на офіційному веб-порталі ДПС України.
Також під час зустрічі провідні фахівці податкової служби розповіли про зміни до Постанови № 1165 від 11.12.19 р «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних». Платникам було надано практичні рекомендації щодо подання пояснень та відповідних документів для розблокування ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.
Загалом, весь захід проходив в форматі активного діалогу.