Працівники Головного управління ДПС у Чернівецькій області - начальник Новоселицького відділу податків і збору з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Іван Панчук та заступник начальника Глибоцької ДПІ Ольга Зеленко провели чергову робочу зустріч з платниками ПДВ щодо роз'яснення електронного адміністрування ПДВ та застосування податкового законодавства.
Під час зустрічі обговорювались питання щодо реєстрації/блокування ПН та РК, а також визначались шляхи покращення взаємодії бізнесу з ГУ ДПС у Чернівецькій області для системного вирішення проблемних питань.
Представники бізнес – спільноти, присутні на заході отримали від податківців відповіді на поставленні запитання.
Зокрема, Ольга Зеленко роз’яснила, яким чином заповнюється таблиця даних платника ПДВ, що подається у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Згідно з п. 13 Порядку у таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД ДК 009:2010; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів/послуг в одному рядку Таблиці не допускається.
Зі свого боку, Іван Панчук нагадав присутнім про обов’язковість дотримання податкового законодавства щодо сплати в повному обсязі податків і зборів до бюджетів, важливість легалізації найманої праці, використання РРО/ПРРО при проведенні розрахункових операцій.
Та про те, що в електронному кабінеті, платники податків можуть отримати інформацію про наявність/відсутність податкового боргу, зробити звірку щодо об’єктів оподаткування з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку, орендної плати, сформувати та надіслати податкову звітність тощо.