У податковому відомстві відзначають, з початку 2021 року до Головного управління ДПС у Чернівецькій області надійшло 50 запитів на отримання публічної інформації.
Відтак, найбільше запитів надійшло від громадян – 47. Від юридичних осіб надійшло 8 запитів, від представників засобів масової інформації – 1 запит.
До прикладу - запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо копій рішень про списання боргу; наявності або відсутності податкового боргу по єдиному податку та ЄСВ; зняття з обліку як платника податків; кількість проведених фактичних перевірок та у 2020 році.
Всі отримані запити були розглянуті вчасно та не залишилися поза увагою. Фахівці податкової служби області надали вичерпні відповіді на 48 запитів та відповідно до статті 22 Закону відмовлено в задоволенні 2 запитів.
У податковій службі нагадують, що запити на отримання публічної інформації можуть бути надіслані на поштову адресу Головного управління ДПС у Чернівецькій області: 58013, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200 А та на електронну адресу cv.official@tax.gov.ua.
Також запити можна направити через «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua.) з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Як правильно користуватися електронними сервісами, а саме відеоурок як направляти в листи та звернення за допомогою Електронного кабінету можна переглянути за посиланням:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6094.html
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації: Головна>ДПС у регіоні>Головне управління>Публічна інформація: https://cv.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/dostup-do-publichnoi-info/forma-podannya-zapitu/