Працівниками Кельменецької ДПІ ГУ ДПС у Чернівецькій області щодня проводиться з платниками роз’яснювальна робота, щодо переваг електронної звітності. До основних переваг подання електронної звітності можна віднести такі, як :
економія робочого часу платників податків і коштів на придбання бланків звітних документів;
економія часу на уникнення черг під час подання звітності;
підтвердження доставки звітності;
гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
оновлення версій документів звітності;
конфіденційність інформації;
оперативність обробки отриманої інформації.
Зважаючи на пришвидшення економічних операцій з кожним днем, електронна звітність є невід’ємною необхідністю організації обліку й вимогою часу. За умови високого рівня технічної бази та програмного обслуговування, переваги від використання системи подання податкової звітності в електронному вигляді перевищать її недоліки.
Для платників у ЦОП Кельменецької ДПІ відведено спеціальне робоче місце, де податківці допомагають платникам податків вдосконалювати знання з подання звітності в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua). Робота з сервісом у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, який безкоштовно можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС (https://acskidd.gov.ua).