Фахівці ДПІ у Дністровському районі Головного управління ДПС у Чернівецькій області під час проведення тренінгів та надання адміністративних послуг знайомлять відвідувачів як користуватися електронним сервісом Електронний кабінет або мобільним застосунком «Моя податкова».
Насамперед роз’яснюють, що платники податків, які є користувачами Електронного кабінету, мають доступ до своїх інтегрованих карток зі сплати податків, зборів та інших платежів, у тому числі інформації про свій податковий борг (заборгованість).
Загалом – наголошують податківці - меню «Електронного кабінету для громадян» надає можливість: доступу до реєстраційних даних; доступу до загальної інформації про об’єкти оподаткування; доступу до повідомлень про обов’язок сплатити сум грошового зобов’язання (ППР); подання декларації про майновий стан і доходи; направлення запиту та отримання відомостей про суми виплачених доходів; подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб–платників податків; подання заяви на включення/внесення змін/виключення з Реєстру волонтерів.
Під час практичних занять податківці допомагають учасникам опановувати будь-які технологічні рішення, що пропонуються ДПС для спрощення виконання податкових зобов’язань та переконують учасників тренінгів що жоден із електронних сервісів ДПС не викликає труднощів у застосуванні і щоб зберегти всій час варто спробувати налаштувати дистанційний формат спілкування з податківцями.
Податківці наголошують що безбарʼєрність у ДПС - це доступ до онлайн-сервісів. Безбар’єрність – це про рівність, повагу до гідності, фізичну, інформаційну та цифрову доступність. Це, насамперед, – про дотримання інтересів та потреб кожного. Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися за посиланням : https://cv.tax.gov.ua/diialnist/-bezbarernist/